Mine - Yours / Revan Marley

RPGS
User avatar
Revan Montclaire
Posts: 93
Joined: Mon Jun 19, 2023 12:43 pm

Re: Mine - Yours / Revan Marley

Post: # 314Post Revan Montclaire
Mon Jul 24, 2023 6:52 am

‘I’m not. . .’ start de jongedame. ‘I’m not a slut. . .’ eindigt ze dan. Revan maakt een tuttend geluid, overduidelijk ontevreden over deze woorden. Ondanks dat glijdt er een sadistische grijns rondom zijn mondhoeken. Revan maakt met één hand zijn gulp en knoop open, terwijl de andere omhoog schiet.
‘Oh, baby, but we both know that you are.’ Revan’s hand grijpt Marley’s lokken, trekt haar hoofd zo ietwat ruw achterover — haar hoofd daarmee in haar nek plaatsend, waardoor ze wordt gedwongen zichzelf opnieuw recht aan te kijken. Met zijn andere hand begeleidt hij zijn erectie naar voren, laat deze tussen haar natte plooien glijden. Revan’s eikel glimt al snel, continu langs haar clit glijdend — maar haar warmte niet betredend.
‘Can’t you feel how wet you are? Just for me. And you think you aren’t my slut. . . Tsssk. I need better, baby.’ Revan plaats de tip van zijn erectie tegen haar ingang, plagend. ‘Do you want my cock, Marley? Tell me you’re my slut. Tell me you need it.’

User avatar
Marley Cheshire
Posts: 94
Joined: Mon Jun 19, 2023 12:40 pm

Re: Mine - Yours / Revan Marley

Post: # 315Post Marley Cheshire
Mon Jul 24, 2023 9:21 am

‘Oh, baby, but we both know that you are.’ zijn hand grijpt haar lokken trekt haar zo ver achterover dat ze haar hoofd, nek en rug moet buigen om hem vervolgens recht aan te kijken. Zijn erectie voelbaar tussen haar benen, glijdend langs haar clit die nog steeds overmatig gevoelig is.
‘Can’t you feel how wet you are? Just for me. And you think you aren’t my slut. . . Tsssk. I need better, baby.’
"I'm not a slut.." fluisterde ze zachtjes.
‘Do you want my cock, Marley? Tell me you’re my slut. Tell me you need it.’
Yes she wanted his cock. She wanted him. Ze wilde hem volledig maar het zat niet in Marley om zomaar op te geven. Om zomaar toe te geven in de vernedering waar hij gaar in positioneerde ondanks dat die vernedering zo opwindend was "I'm not a slut.."

User avatar
Revan Montclaire
Posts: 93
Joined: Mon Jun 19, 2023 12:43 pm

Re: Mine - Yours / Revan Marley

Post: # 316Post Revan Montclaire
Mon Jul 24, 2023 9:34 am

Marleys kijkers blijven een koppige glans houden, waardoor hij weet dat ze niet zomaar toe zal geven. Revan grijnst breder, genietend van het huidige spel — wetend dat ze uiteindelijk zal gaan breken. Marleys lichaam weet wat het nodig heeft, nu moeten haar gedachten alleen nog bijsturen.
'I'm not a slut. . .' Revan laat haar lokken los, waarna hij zijn hand naar voren schuift — deze rondom haar keel vouwend, zijn vingers daarin licht knijpend. 'No, you're not baby.' Revan verstevigt de greep rondom haar hals. 'And that's only because you're my slut.' Ondertussen blijft hij zijn heupen zacht stoten, zijn erectie langs haar clit heen glijdend. 'And I want my little slut to come around my cock, using that tight little pussy. So, tell me Marley.' Dan buigt hij naar voren, zijn lippen tegen haar oorschelp aan gedrukt. 'Tell me, baby.'

User avatar
Marley Cheshire
Posts: 94
Joined: Mon Jun 19, 2023 12:40 pm

Re: Mine - Yours / Revan Marley

Post: # 317Post Marley Cheshire
Mon Jul 24, 2023 1:42 pm

De druk op haar schedel verdwijnt en wordt ingeruild door zijn vingers die kundig rond haar keel vouwen en daar lichte druk uitoefenen. "No, you're now baby. And that's only because you're my slut."
De wrijvende beweging langs haar bundeltje met zenuwen doet haar zacht jammeren terwijl haar lijf tegen het zijne leunt. Haar rug tegen zijn borstkas. "And I want my little slut to come around my cock, using that right little pussy. So, tell me Marley. Tell me baby"
"Please fuck me.." murmert ze dan zachtjes, zijn blik in de spiegel ontwijkend. Maar God ze wilde hem in zich voelen zoals afgelopen nacht ondanks dat haar lijf nog beurs aanvoelde.

User avatar
Revan Montclaire
Posts: 93
Joined: Mon Jun 19, 2023 12:43 pm

Re: Mine - Yours / Revan Marley

Post: # 318Post Revan Montclaire
Tue Jul 25, 2023 8:33 am

Marley’s kijkers weerspiegelen haar lust, waardoor hij weet dat ze het wil — haar vochtigheid langs zijn erectie omlaag druipend. Revan moet zichzelf inhouden niet diep binnenin haar te stoten. Marley’s lichaam is een sirenenzang, een die hij niet langer wil negeren — maar eerst wil hij de woorden horen.
‘Please fuck me. . .’ Bij deze woorden ontwijkt ze zijn blik, haast verlegen om dit toe te geven. Revan haakt een vinger achter haar ketting, trekt daar slechts vederlicht aan. Daarbij plaats hij zijn erectie tegen haar smachtende ingang aan, maar drukt nog niet door. ‘A good start, but not enough. Your last chance, Marley. Tell me. I want to hear that my little slut want my cock. Now.

User avatar
Marley Cheshire
Posts: 94
Joined: Mon Jun 19, 2023 12:40 pm

Re: Mine - Yours / Revan Marley

Post: # 319Post Marley Cheshire
Tue Jul 25, 2023 10:49 am

Zijn vinger haakt zichzelf terug achter de band rond haar nek terwijl zijn erectie tegen haar ingang drukt.A good start, but not enough. Your last chance, Marley. Tell me. I want to hear that my little slut want my cock. Now.’
Haar tanden boren zich in haar onderlip terwijl haar betraande ogen naar hem kijken in de spiegel. Voelt hoe haar wanden samenklemmen terwijl hij nog niet eens bij haar binnen getreden was, ze was zijn little slut, en ze wisten het beide.
"But I'm not a slut..." te trots om toe te geven hoe graag ze werkelijk zo worden behandeld als zijn little slut.

User avatar
Revan Montclaire
Posts: 93
Joined: Mon Jun 19, 2023 12:43 pm

Re: Mine - Yours / Revan Marley

Post: # 321Post Revan Montclaire
Thu Aug 10, 2023 8:07 am

Revan wil haar dolgraag betreden, maar weet dat hij momenteel moet wachten — totdat ze hem heeft gegeven wat hij graag wil horen. Marley blijft echt koppig volhouden, haar tanden diep in haar onderlip weggezonken. Revan haalt zijn erectie langs haar clitoris, haar daarmee uitdagend — hopend dat ze zal toegeven.
'But I'm not a slut. . .'
Revan stoot een grom uit van frustratie, maar trekt zichzelf wel terug — ondanks dat zijn lichaam om meer vraagt. 'I'm very disappointed, Marley,' laat hij weten, terwijl hij zijn erectie moeizaam in zijn boxershort terug stopt. 'I expected better of you, of my girl.' Revan zoekt oogcontact met de jongedame in de spiegel, zijn blik hard en onvergevend — een masker dat op zijn plaats glijdt. 'We're expected back out soon. Get cleaned up.'

User avatar
Marley Cheshire
Posts: 94
Joined: Mon Jun 19, 2023 12:40 pm

Re: Mine - Yours / Revan Marley

Post: # 325Post Marley Cheshire
Wed Sep 27, 2023 7:12 am

He seemed frustrated, frustrated with her not doing what he asked her to do. And though that frustration frightened her a bit, affraid for more punishments, it also gave her a strange sense of pride. Knowing she had such an effect on someone, on a man. Her owner. Her dominant, eventhough no one had spoken those words yet.
'I'm very disappointed, Marley,' His length disappeared from her legs, before she hears the sound of his pants closing again. They were done.
'I expected better of you, of my girl.' Her blue eyes find his in the mirror, 'We're expected back out soon. Get cleaned up.'
Her pearly whites bite in her lower lip, a bit of the red lipstick leaving traces on her teeth as she nods for him. Her cheeks were stained with the Mascara she had been wearing before, there was no way she woud be able to fix that all. Might as well take off all the makeup all together at this point.

Post Reply